پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120044
حاشيه‌سازي مادرزادي برخي مربي ها/ماجراي پيام‌تبريک فدراسيون به اسرائيل/استقلال و پرسپوليس ور شکسته هستند/وزير ورزش بودم کفاشيان را برکنار مي کردم
تاریخ انتشار : 1393/10/13 09:32:38
نمایش : 1073
مدير عامل سابق باشگاه استقلال گفت: طبق قانون تجارت اين دوباشگاه ور شکسته هستند در باشگاهي که نه مجمع آن برگزار مي شود نه هيئت مديره آن هيئت مديره قانون مندي بوده اگر مي گويند مي خواهيم به بخش خصوصي واگذار کنيم، پس شعار اينکه عنوان مي کنند مي خواهيم به تعاوني ها واگذار کينم چه مي شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين روزها در شرايطي تيم ملي فوتبال ايران در آستانه رقابت هاي جام ملتهاي آسيا به استراليا سفر کرده است که مي توان گفت شرايط فوتبال در ايران بحراني است و هر روز  خبرهاي ناخوشايندي از درون فدراسيون فوتبال شنيده مي شود.

به نظر مي رسد اين شرايط کار را براي  ادامه همکاري کفاشيان با فدراسيون دشوار کرده است و اين احتمال وجود دارد که بعد از رقابت هاي جام ملت‌هاي آسيا شاهد استعفا يا برکناري وي توسط مجمع باشيم. از سوي ديگر نيز وضعيت نابسامان سرخابي ها پايتخت و ماجراي خصوصي سازي اين دو تيم مزيد بر علت شد تا با دعوت از امير رضا واعظ آشتياني در خصوص آخرين شرايط فوتبال و بحث خصوصي سازي تيم هاي پايتخت به گفتکو بپردازيم متن گفتگوي شبکه اطلاع رساني دانا با مدير عامل سابق باشگاه استقلال را در زيرمي خوانيم:

امير رضا واعظ آشتياني، مدير عامل سابق باشگاه استقلال  درباره بحث خصوصي سازي دو تيم استقلال و پرسپوليس و اينکه آيا مي توان واقعا اين دو باشگاه را واگذار کرد يا خير اظهار داشت: ما در ايران هيچ تعريف و منطقي درباره بحث خصوصي سازي نداريم در قانون اساسي آمده است که اقتصاد ايران مبتني بر اقتصاد مقاومتي،خصوصي و تعاوني است اما بايد گفت ما چقدر در تعاوني کردن فعاليتها موفق بوده ايم.

مدير عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: بحث خصوصي سازي از دهه هفتاد کليد خورد؛البته اين خصوصي سازي بيشر شبيه شخصي سازي بود تا خصوصي سازي به نظر من علت اينکه در آن زمان شخصي سازي انجام گرفته بود اين بود که استراتژي تعريف شده براي اين کار وجود نداشت ما در بخش صنعت در همان مقطع ضربه هاي زيادي خورديم،آقازادگي و پولهاي بي شمار از همان  سال ها به دليل عدم نظارت و ساختار نامناسب اتفاق افتاد.

 

بحث خصوصي سازي در دولتهاي مختلف به عنوان يک ابزار تبليغاتي

 

 

واعظ آشتياني تصريح کرد: امروز هم مي بينيم که بحث خصوصي سازي در دولتهاي مختلف به عنوان يک ابزار تبليغاتي از آن استفاده مي شود و هيچ منتطقي و استدلالي درستي هم در اين رابطه وجود ندارد. جالب است بدانيد در دهه 70 استقلال و پرسپوليس اصلا متعلق به دولت نبود بلکه متعلق به نهاد بود.

وي گفت: جدا از بحث اينکه دوتيم خصوصي شوند واقعا بنده تعجب مي کنم از دولتمردان و نمايندگان مجلس که چه طور يک دفعه به اين نتيجه رسيدند که اين دوتيم را بدون بستر مناسب،بسته هاي حمايتي تعريف شده و خيلي از عوامل ديگر خصوصي کنند چرا ما در دهه 70 در بخش خصوصي نتوانستيم به آن نتايج دلخواه برسيم البته در هرکاري يک چالش هايي وجود دارد ولي اين چالش واقعا گسترده بود  و اين نشان  مي دهد که کارهاي ما بدون مطالعه و بدون کارشناسي است.

 

 

مدير عامل اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: ما يک اصطلاح در صنعت داريم که مي گويد راه بنداز جا بنداز يعني شما يک کاري انجام بده بعد درباره آن فکر خواهيم کرد اين يعني که ما آموزش نديده ايم که قبل از عمل فکرکنيم مشورت کنيم و کار کارشناسي انجام دهيم تا به مشکل نخوريم.

 

مجلس در واگذاري استقلال و پرسپوليس راه را اشتباه رفته است

 

واعظ آشتياني تصريح کرد: بنده معتقدم همين ياد نگرفتن ها است که امروز منجر به آن شده است که حتي مجلس هم به خطا برود، شما ببينيد در ارتباط با واگذاري استقلال و پرسپوليس اصلا کار کارشناسي در مجلس انجام نمي شود فقط مي گويند چون اين دوباشگاه دولتي هستند پس  ما بايد آن را بفروشيم.

 

وي افزود: اصلا شما اين دو باشگاه را بفروشيد چه چيزي دارند که مي خواهيد آن را بفروشيد ثروتي دارند،منابع درآمدي  دارند واقعا چه سودي اين دوباشگاه دارد که مي خواهند آن را بفروشند، چه اتفاقي افتاده است که چنين فکرهايي پيش مي آيد که دولتها شعار فروش مي دهند و مجلس باور مي کند که بايد حتما اين کا را انجام دهد.

مدير عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: بنده اعتقاد دارم که مجلس بايد در بحث خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس تجديد نظر کند به اين دليل که فکر مي کنم دستهايي در کار است که اين دوباشگاه را به روزي بيندازند که دولت نگران شود که چون اين دوباشگاه به اين روز افتاده اند در خواست پول مفت کنند . بنده بازهم فکر مي کنم اين قضيه هدفمند بوده است علتش هم اين است که افرادي را انتخاب کرده اند که به لحاظ مديريتي ناتوان بوده اند.

وي در ادامه گفت:به همين دليل اين دوباشگاه به سمت و سويي رفته است که هم دولت و هم مجلس به هراس افتاده اند و مي خواهند آنها را واگذا کنند.شما ببيند وزارت ورزش نتوانسته است بر اعمال مديريت در اين باشگاهها نظارت دقيق داشته باشد،دستگاهاي نظارتي متاسفانه به اين دوباشگاه از لحاظ کارشناسانه نگاه نکردندبلکه به نظر من يا سياسي نگاه کردند يا سليقه اي.

 

چرا سوء مديرت و عدم نظارت را مي خواهيد با فروش اين دوباشگاه حل کنيد

 

 

واعظ آشتياني تصريح کرد: اتفاقا امروز بايد مجلس از دستگاه نظارتي و مسئولان دولتي اين سوال را مي کرد که اين دوباشگاه چرا بايد به اين  روز بيفتند که بدهي هاي ميلياردي داشته باشند، مجلس حق نظارتي داشته است چرا از اين حق استفاده نمي کند.

وي افزود: بايد گفت علتش اين است که خود مجلس هم آلوده به اين موضوع شده است وقتي مجلس نماينده اش عضو هيئت مديره باشگاه مي شود معني و مفهوم آن اين است که "آقاي وزير بنده از از قوه نظارتي و قانون گذاري خودم استفاده مي کنم و هر اتفاقي که دراين باشگاه افتاد مي روم لابي مي کنم و مشکل را حل مي کنم.

مديرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: فصل گذشته منجر به اين شد که تغيراتي در اين باشگاها به وجود بيايد شما اگر به مصاحبه هاي اعضاي هيئت مديره اين دوتيم نگاه کنيد مي بينيد که برخي از اعضاي هيئت مديره مصاحبه مي کنند که کار مدير عامل اشتباه بوده است و يا بايد با نظرات ما اين کار انجام مي گرفت.

 

 

وي تصريح کرد: اگر اعتقاد آنها اين است  که قانون تجارت وجود دارد بر اساس اين قانون چرا اين گونه اتفاقات افتاده است و بودجه بيت المال ضايع شده است و هيچ کس نظارتي هم نکرده است؛ اينجاست که مجلس بايد ورود پيدا کند، چون مجلسي ها ار حق خودشان دفاع نکرده اند حالا مي خواهند اين دوباشگاه رابفروشند.

واعظ آشتياني خاطر نشان کرد: دليل فروش اين دوباشگاه اين است که ديگر جيره خوار دولت نباشند اين نشان مي دهد که دولت و  مجلس نتوانسند در نظارت و اداره اين دوباشگاه موفق عمل کنند چرا سو مديرت و عدم نظارت را مي خواهيد با فروش اين دوباشگاه حل کنيد.

 

 

مخالف واگذاري استقلال و پرسپوليس نيستم

 

 

مدير عامل سابق باشگاه استقلال تاکيد کرد: بنده مخالف واگذاري اين دو باشگاه نيستم ولي با کدام بستر مي خواهند آنها را واگذار کنند؛اين دوباشگاه برند هستند و برند اين دوباشگاه قطعا به فروش مي رسد شما اسم اين قدام را واقعا خصوصي سازي مي گذاريد.

وي در ادامه گفت: سهم باشگاه استقلال و پرسپوليس اول برند آنها است و دوم امتياز در ليگ جز اين چيز ديگري وجود ندارد؛اما نکته مهم اين است که يک روز مي گويند مي  خواهيم سهام اين دوباشگاه را به هواداران بدهيم،يک روز مي گويند که بخشي از آن را به پيشکسوتان واگذار خواهيم کرد يک روز ديگر مي گويند که در بورس واگذار مي کنيم واقعا خودشان هم نمي دانند که چه کاري مي خواهند انجام دهند.

 

 

طبق قانون تجارت اين دوباشگاه ور شکسته هستند

 

 

واعظ آشتياني خاطر نشان کرد: اگر مي خواهيد به هواداران بفروشيد اين باشگاه ها قابليت ندارند که به هواداران فروخته شوند،طبق قانون تجارت اين دوباشگاه ور شکست هستند در باشگاهي که نه مجمع آن برگزار  مي شود نه هيئت مديره آن هيئت مديره قانون مندي بوده اگر مي گويند مي خواهيم به بخش خصوصي واگذار کنيم پس شعار اينکه عنوان مي کنند مي خواهيم به تعاوني ها واگذار کنيم چه مي شود.

وي در ادامه افزود: حالا فرض بگيريم که تمام اين راهها را دوستان رفته اند و مشکلي هم نيست پس تکليف بدهي ها چه مي شود آيا در تمام شرکتها و کمپاني ها که زيان هاي ميلياردي دارند از تخلفات اين افراد به راحتي کذشت مي شود. آقاي رئيس هيئت مديره اي که مي گويد نماينده مجلس بوده و نظارت کرده است تکليف اين دسته از افراد چه مي شود.

مدير عامل سابق باشگاه استقلال تاکيد کرد: مديري که 18 ماه باشگاه را با سرپرستي  اداره کرد کدام دستگاه نظارتي با آن برخورد کرده است، يا مدير عاملي که حساب رسمي يک باشگاه را تعطيل کرده است و حساب شخص راه انداخته چه مرجع قانوني با آنها برخورد کرده است همه اين موارد بايد پاسخ داده شود. واقعا چه اتفاقي افتاده است که يک باشگاه با يک ميليارد و پانصد ميليون تومان زيان انباشته تبديل به 80 ميليارد تومان بدهي مي شود که 35 ميليون آن زيان انباشته است.

 

 

کساني که بيت المال را ابزار شهرت طلبي و جاه طلبي خود کرده اند بايد پاسخ گو باشند

 

 

واعظ آشتياني تاکيد کرد: واقعا چه کسي بايد پاسخگوي اين سوالات باشد آيا لابي پشت قضيه است اين موارد قبل از خصوصي سازي بايد پاسخ داده شود، اگر اين مديران موفق بوده اند بايد از آنها تقدير کنند اگر هم ناموفق بوده اند بيايند سوال کنند که چرا بيت المال را ضايع کرده اند.

وي افزود: به نظر من مجلس بايد پاسخ دهد نه دولت،چرا همه اين پاسخ ها را در لواي فروش حذف مي کنند آيا اين پاک کردن صورت مساله نيست فروش استقلال و پرسپوليس طرح خود مجلس بوده است و ربطي به دولت ندارد اگر مجلس اشتباه کرده است بايد از اشتباه خود برگردد .

مدير عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: کساني که بيت امال را ابزار شهرت طلبي و جاه طلبي خود کرده اند بايد پاسخ گو باشند، بنده پيشنهادي دادم با اين عنوان که دولت لايحه به مجلس بدهد و از مجلس وقت بخواهد و بگويد با مشارکت مجلس و دستگاههاي نظارتي اين دوباشگاه را دست مديران توانمند مي سپارم و حمايت مي کنم و ظرف سه سال آينده اين دوباشگاه را تبديل به باشگاههاي سوده مي کنم.

 

 

 

واعظ آشتياني افزود: ما هنوز نتوانسته ايم در اين مملکت تعريفي از هوادار ،تماشاگر و طرفدار داشته باشيم، امروز استقلال و پرسپوليس براي بازيهاي خانگي خود حداقل 30 ميليون تومان اجاره پرداخت مي کنند و جالب تر اينکه که با 500 نفر تماشاچي بايد گفت کجاي اين کار توجيه اقتصادي است؛چه اتفاقي افتاده  دراين فوتبال افتاده است که کار به اين شکل  پيش مي رود.

وي در ادامه تاکيد کرد: بنده فکر مي کنم که اگر دولت اين لايحه را مديران خردمند  وآگاه بدهد مي تواند تاثير گذار باشد وقتي در ورزش ما متاسفانه متر و معياري براي ارزيابي مدير موفق و ناموفق وجود ندارد شما چه انتظاري داريد که  کار از اين بهتر شود.

 

 

در ايران شب مي خوابند و صبح بلند مي شوند مي گويند فوتبال حرفه اي است

 

 

مدير عامل سابق باشگاه استقلال اظهارداشت: در ايران شب مي خواند و صبح بلند مي شوند مي گويند فوتبال حرفه اي است به طبع آن رشته هاي ديگر هم اعلام مي کنند که ماهم ليگ حرفه اي داريم، جالب است که هيچ مرجع قانوني هم از انها نمي پرسد که بر چه اساسي مي گوييد حرفه اي اين نشان مي دهد که ما اصلا به کار کار شناسي اعتقاد نداريم.

واعظ آشتياني خاطر نشان کرد:بايد اين نکته را بگويم که متوليان اجرايي در کشور اصلا باوري به ورزش ندارند ورزش براي مسولين دست چندم است. در دنياي حرفه اي متوليان امر اولويت اولشان ورزش است آنها معاملات خودشان در سطح کلان در دنيا  را از طريق ورزش جابه جا مي کنند.

وي گفت: در تطلاطم هاي اقتصادي دنيا که ضررهاي هنگفتي هم به وجود آورد شما ببينيد تنها اقتصادي که سرپا بود اقتصاد ورزش بود. باور دنيا اين است که انسجام ملي به وسيله ورزش انجام مي شود در مسابقات جام جهاني برزيل تا قبل از اينکه مسابقات برگزار شود هر روز مردم برزيل در خيابانها بودند و تظاهرات مي کردند آيا الان شما خبري در اين رابطه داريد پس بايد گفت  اين نگاه يک نگاه اقتصادي و سياسي است.

مدير عامل اسبق باشگاه استقلال تاکيد کرد: متاسفانه ما خودمان را غرق در مسائل  سياسي کرده ايم از پتانسيلي که در ورزش ،اقتصاد،فرهنگ داريم خودمان را محروم کرده ايم و به خاطر همين محروميت نمي توانيم از اين ابزار قدرتمند استفاده کنيم.

 

واعظ آشتياني خاطر نشان کرد: مسئولان ما نگاه عالمانه به ورزش ندارند نگاه مسئولان ما به اين شکل است که فلان مسوول برود در اردوي تيم ملي و دو تا شوت بزند و بگويد بودجه ورزش را افزايش مي دهيم،مشکل ورزش ما پول نيست مشکل ورزش ما مديرت آن است اين بودجه اي که فدراسيونها مي گيرند بخش اعظمي از آن به خاطر بي کفايتي برخي از مديران هدر مي رود.

 

 

مطرح شدن لقب هايي مانند جادوگر،ژنرال،سلطان، واقعا جاي تاسف دارد

 

 

وي  در خصوص اينکه چقدر به اين موضوع اعتقاد داريد که ارزيابي مديران برد در دربي است اظهار داشت: يکي از مشکلات ورزش ما نگاه نتيجه گرايانه است نتيجه گرايي خوب است ولي در کنار نتيجه گرايي بايدفاکتور هاي ديگر هم داشته باشيم ،افرادي که به عنوان مدير در تيم ها حضور دارند بايد بگوييم  بنده حتي آنها را به عنوان مبصر هم قبول ندارم هنوز معني و مفهوم برنامه استرا تژيک را نمي دانند.

مدير عامل سابق باشگاه استقلال تصريح کرد: اينکه مدير عاملي دربي را ببرد موفق بوده است و ببازد ناموفق اينها حرفهاي بي ارزشي است که برخي از رسانه اي زرد منتشر مي کنند. شما ببينيد در رسانه هاي ما کسي پيدا مي شود درباره مسائل استرا تژيک چيزي بنويسد در واقع مردم را تربيت کرده اند به خواندن مطالب زرد.

 

 

 

واعظ آشتياني خاطر نشان کرد: همه چيز در ورزش شده است حاشيه اسامي هاي مختلف و عجيب غريب از قبيل  جادوگر،ژنرال،سلطان که واقعا جاي تاسف دارد و رسانه هايي که به دنبال اين گونه مسائل هستند مي گويند که مديراني موفق هستند که دربي را ببرند.

وي افزود: متاسفانه فقط در ايران مي تواند اتفاق بيفتد که يک تيم قهرمان شود ولي باشگاه ورشکست شود پولي که الان ما به بازيکنان خود مي دهيم از بسياري از ليگ هاي معتبر اروپايي هم بيشتر است ولي چه حاصلي دارد اينها همه نشان مي دهد که ماهيچ استراتژي تعريف شده اي نداريم.

 

 

کفاشيان با اهرم فيفا رئيس فدراسيون فوتبال است

 

وي در خصوص اختلاف فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و همچنين عملکرد فدراسيون کفاشيان اظهار داشت: کفاشيان به اعتقاد من فرد خوش شانسي است؛ من در هيچ دوراني فدراسيون فوتبال را به اين پاشيديگي نديده بودم. دوستان فکر مي کنند که اگر قرار است انضباط برقرار کنند بايد حتما کميته انضباطي تکليف را روشن کند اين نشان دهنده اين است که هنوز اين افراد ورزش و به خصوص  فوتبال را نشناخته اند.

مدير عامل سابق باشگاه استقلال تاکيد کرد: واقعا بايد بايد تاسف خورد که ورزش اين مملکت دست چه کساني افتاده است چه بسا اگر به دست مديران خلاق قرار مي گرفت به مراتب وضعيت ما بهتر از اين بود،به اين دليل  مي گويم که کفاشيان خوش شانس است چون نتيجه هايي که گرفته است واقعا شانسي بوده وقتي فدراسيون فوتيال ما بهترين فدراسيون سال مي شود قطعا پشت پرده آن مسائل سياسي و فرا ملي است.

 

 

 

 

واعظ آشتياني افزود: کفاشيان با اهرم فيفا در حال حاظر رئيس فدراسيون فوتبال است ولي ما ياد نگرفته ايم که عزت مملکت خود را به حمايت افراد بيگانه گره نزنيم؛ در کشور هاي ديگر به انتخاب شدن رئيس فدراسيون خود به خصوص فوتبال حساسيت نشان مي دهند اين طور نيست که هرکسي رئيس فدراسيون شود و به  آن کاري نداشته باشند. بنده اگر وزير ورزش بودم کفاشيان را برکنار مي کردم البته با ادبيات خاص خود کفاشيان که ادعا دارد مستقل است چرا به سمتي رفته است که تغييرات در آن پياپي انجام مي شود.

 

در فدراسيون فوتبال پيام تبريک براي اسرائيل مي فرستند

 

 

مدير عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: انتخاب اين هيئت رئيسه به نظر من بسيار ضعيف بود شما برويد بررسي کنيد که در کشور هاي ديگر افرادي که انتخاب مي شوند چه افرداي هستند،يا اقتصادي هستند،يا فرهنگي در کل اثر گذار و داراي فکر هستند.

 

واعظ آشتياني تاکيد کرد: شما در فدراسيون فوتبال ايران مي بينيد که بايت سال نو ميلادي پيام  تبريک براي اسرائيل مي فرستند بعد مي گويند که از دستمان در رفت، بايد گفت تا زماني که در اين مملکت بگويند فوتبال را به فوتبالي ها بدهيم  اين ورزش ره به جايي نخواهد برد،در حال حاضر رشته هايي هم که برخي از ورزشکاران در آن رئيس فدراسيون هستند حال و روز خوشي ندارند.

وي در ادامه افزود: اين را هم بايد بگويم که اصلا قبول ندارم که هر فردي که از راه رسيد بيايد و در ورزش مدير شود ما بايد از افرادي در ورزش استفاده کينم  که اقتصاد و فرهنگ بفهمند مگر هر کسي پول دار است عقلش بيشتر است اگر اين طور بود که همه اقتصادانها بايد پول دار مي شدند.

مدير عامل اسبق باشگاه استقلال تصريح کرد: بنده معتقد هستم که نبايد افرادي که از قد کوتاه از نظر فکري برخوردارند و مدعي هستند که ورزشي هستيم استفاده شود اين افراد واقعا ناتون هستند و ورزش را دچار مشکل مي کنند.بکن بائر که به نام قيصر در فوتبال آلمان اورا مي شناسند بزرگترين عنواني که به او  داده اند رئيس افتخاري بايرن مونيخ است.

وي گفت: در مملکتي که وقتي دولت آن عوض مي شود تا دربان در اداره هم تغيير مي کند نبايد انتظار زيادي داشت که ورزش پيشرفت کند،ما سرمايه هاي يک مملکت را در اثر تغييرات دولت دور مي ريزيم و يک عده فرشته به قول خودشان مي آوريم.

واعظ آشتياني در ادامه افزود: در ايران هر وقت مي خوا هند مدير عامل تعييين کنند مي گويند فلاني مدير خوب و قالتاقي است شما ببينيد که چقدر ادبيات در اين مملکت تغيير کرده است يعني مربي که زدو بند بلد باشد،مربي که توهين بلد باشد ،مربي که سکوها راکنترل کند مي گويند مربي باهوش و خوبي است.

 

 مديري را سراغ دارم که هميشه اخراج شده است ولي بازهم برگشته است

 

 

مدير عامل سابق باشگاه استقلال تاکيد کرد: بنده مديري را سراغ دارم که هميشه اخراج شده است ولي بازهم برگشته است يعني اگر در سابقه اين مدير نگاه کنيد هيچ وقت استعفا نداده است هميشه اخراج شده است يک دفعه نشده است که اين فرد بگويد که من نمي توانم کار کنم ، در واقع اين طور بايد گفت که در مملکت ما اصلا استعفايي وجود ندارد.

وي در خصوص بحث آکادمي ها در فوتبال  و اينکه چرا تيم هاي پايتخت از آکادمي هاي خوب برخوردار نيستند اظهار داشت: فصل آخري که من در استقلال بودم ما در جام باشگاههاي آسيا شش بازيکن زير 20 سال در ليست جام باشگاههاي آسيا حضور داشتند از جمله يعقوب کريمي،محبوب مجاز،فردين عابديني و ... قرادابستيم که جمع دستمزد آها در سال به 150 ميليون نمي رسيد به محض اينکه از استقلال رفتيم هر شش بازيکن از استقلال جدا شدند.

واعظ آشتياني تصريح کرد: اين نشان مي دهد که نگاههامنطقي نيست بازيکن سه سال قرار داد به چه دليل قرارداد آنها فسخ مي شود ،بازيکناني که حاصل  آکادمي باشگاه بوده اند اين يکي از بزرگترين اشکال تيم هاي ماست.

 

 برخي از مربيان مادر زاد حاشيه ساز هستند و هم استاد بهانه گرفتن

 

 

وي در پاسخ به اين سوال که اگر شما مدير عامل استقلال بوديد امسال يا سال گذشته تغيير در کادر فني اين تيم به وجود مي آورديد يا خير افزود: برخي از مربيان مادر زاد حاشيه ساز هستند و هم استاد بهانه گرفتن، زمين و زمان را به هم مي دوزند و سوار موج پو پو ليستي مي شود و مظلوم نمايي مي کنند تا برکنار نشوند.نکته جالب اين که هر زماني هم در يک باشگاه موفق مي شوند نشان افتخارش به سينه آنها مي خورد.

مدير عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: در دنيا يک روزي مربي نقش 50 درصدي داشت اما امروز نقش مربي زير 40 درصد است ولي درايران راجع به آن حرف نزنيم بهتر است به دليل اينکه جايگاه مناسب و تعريف شده اي ندارد.

واعظ آشتياني درباره اينکه آيا  در زمان مديريت شما سرمري به شما تحميل مي شد يا خير اظهار داشت: بنده وقتي يک اختياراتي دارم و از آن استفاده  مي کنم دليل ندارد که هيئت مديره از ان بي خبر باشد. جالب است سال گذشته چند نفر از هيئت مديره باشگاه استقلال مصاحبه کرده بودند که در جريان خرج کردن يک سري از مسائل و بدهي ها نيستيم واقعا جالب است که هيئت مديره از همه جا بي خبر است. اين نشان مي دهد اين هيئت مديره هيج جايگاهي مناسبي ندارد،بنده اگر سرمربي را انتخاب مي کردم يا عذرش را مي خواستم اختيار داشتم ولي بازهم با هيئت مديره مشورت مي کردم بنده با قاطعيت مي گوييم که در زمان مديريت خود چنين مسائلي وجود نداشت.

واعظ آشتياني در پايان در خصوص برخي از مسائل داخلي هم به اظهار نظر پرداخت که در روزهاي آينده در دانا منتشر خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html